• Darmowa wysyłka Dla zamówień powyżej 500 złotych
  • 5500 żarówek i opraw Bezpośrednia dostępność towaru
  • Wszystko w ramach gwarancji Do 5 lat gwarancji

Jak mogę zwrócić produkt?

Dla nas ważne jest, abyś był zadowolony z zakupu. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony ze swojego produktu, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia możesz łatwo rozpocząć proces zwrotu za pośrednictwem konta osobistego.

 

Jak mogę dokonać zwrotu na swoim koncie?

 

    1. Zaloguj się do swojego konta i kliknij "Moje zgłoszenie serwisowe"

 

    1. Kliknij na "Zgłoś nowe zgłoszenie serwisowe", wybierz swoje zamówienie i przejdź dalej

 

    1. Wpisz ilość produktów, które chciałbyś zwrócić/wymienić pod "Ilość"

 

    1. Wybierz powód zwrotu lub wymiany. W zależności od wybranego powodu, przysługuje Ci zwrot pieniędzy lub wysyłka nowego produktu.

 

  1. W przypadku uszkodzonego produktu, prosimy o dodanie zdjęcia, aby dokończyć zgłosznie

 

Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz wiadomość e-mail z dalszymi informacjami na temat przetwarzania tego zgłoszenia. Jeśli chcesz zwrócić produkty, wydrukuj formularz zwrotu i dodaj go do paczki.

 

Często zadawane pytania

 

Kliknij na pytanie poniżej, aby przeczytać odpowiedź

Jaka jest polityka zwrotów?

Jeśli z jakiegoś powodu jesteś niezadowolony z produktu, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia możesz łatwo rozpocząć proces zwrotu. Uprzejmie prosimy o przestrzeganie następujących wytycznych podczas odesłania produktów do nas:

  • Wszystkie produkty muszą być nieużywane i nieuszkodzone.
  • Wszystkie produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu.
  • Wszystkie produkty muszą być wymienione w formularzu zwrotu, w przeciwnym razie zwrot nie będzie mógł zostać przetworzony..
  • Wszystkie produkty należy bezpiecznie zwrócić, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie, wraz z naklejkami produktów i instrukcją obsługi.

Proszę nie zwracać żadnych produktów, chyba że otrzymałeś od nas wiadomość e-mail z dowodem dostawy produktów, które mają zostać zwrócone.


Czy płacę za wysyłkę paczki zwrotnej?

Jeśli otrzymałeś niewłaściwe produkty, uszkodzone produkty lub jeśli brakuje czegoś z twojego zamówienia, pokryjemy koszty nowej przesyłki. Jeśli chcesz zwrócić swoje produkty z powodu własnego błędu, na przykład zamówiłeś niewłaściwe dopasowanie, ponosisz koszty zwrotu do naszego magazynu w Holandii.

Te informacje można również znaleźć w naszym Regulaminie: Warunki Klient biznesowy lub Warunki Klient prywatny.


Jaki jest adres zwrotu?

Po zatwierdzeniu żądania zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail ze wszystkimi instrukcjami i dowodem zwrotnym na właściwy adres zwrotny. Paczki wysłane na dowolny adres inny niż adres magazynu nie będą przetwarzane.



Gdzie mogę spradzić status zwrotu?

Możesz sprawdzić status swojego zwrotu w dowolnym momencie za pośrednictwem swojego konta osobistego. Po potwierdzeniu żądania zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jak szybko otrzymam zwrot środków?

W ciągu 14 dni od otrzymania produktów zwrotnych w naszym magazynie otrzymasz zwrot płatności przy użyciu oryginalnej metody płatności.

Czy muszę płacić za produkt zamienny w przypadku uszkodzonej żarówki?

Jeśli otrzymałeś zepsuty przedmiot, pokryjemy koszty związane z wymianą. Rozumiemy, że może to powodować pewne niedogodności i przepraszamy za to. Nie będziesz musiał odsyłać uszkodzonego elementu. Produkt należy zutylizować w punkcie recyklingu.

Jak mogę udostępnić poprawne zdjęcie?

Podczas inicjowania wymiany zepsutego elementu, prosimy o przesłanie zdjęcia, które wyraźnie pokazuje uszkodzenie. Jeśli uszkodzenie jest techniczne i niewidoczne, uprzejmie prosimy o zainstalowanie go obok dobrze działających lamp. Zawsze upewnij się, że kod produktu jest wyraźny na zdjęciu.

Zobacz przykłady:

broken Noxion LED tubes
Nie mogę zalogować się do swojego konta, aby wysłać żądanie zwrotu. Czy możecie mi pomóc?

 

Jeśli masz problem z procedurą online, chętnie pomożemy Ci przez e-mail. Prześlij nam wiadomość e-mail na adres [email protected] z następującymi informacjami:

  • Jaki jest powód zwrotu
  • Jaki jest Twój numer zamówienia
  • W przypadku uszkodzonego towaru: załącz zdjęcie, które pokazuje szkodę

Otrzymasz potwierdzenie pocztą e-mail z dalszymi informacjami na temat procesu zwrotu.


 

Nie widzę odpowiedzi na moje pytanie. Czy możecie mi pomóc?

 

Śmiało możesz się z nami skontaktować. Nasza obsługa klienta chętnie Ci pomoże.