Jak mogę zwrócić produkt?
Dla nas ważne jest, abyś był zadowolony z zakupu. Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony ze swojego produktu, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia możesz łatwo rozpocząć proces zwrotu za pośrednictwem konta osobistego.
Jak mogę dokonać zwrotu na swoim koncie?
- Zaloguj się do swojego konta i kliknij "Moje zgłoszenie serwisowe"
- Kliknij na "Zgłoś nowe zgłoszenie serwisowe", wybierz swoje zamówienie i przejdź dalej
- Wpisz ilość produktów, które chciałbyś zwrócić/wymienić pod "Ilość"
- Wybierz powód zwrotu lub wymiany. W zależności od wybranego powodu, przysługuje Ci zwrot pieniędzy lub wysyłka nowego produktu.
- W przypadku uszkodzonego produktu, prosimy o dodanie zdjęcia, aby dokończyć zgłosznie
Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz wiadomość e-mail z dalszymi informacjami na temat przetwarzania tego zgłoszenia. Jeśli chcesz zwrócić produkty, wydrukuj formularz zwrotu i dodaj go do paczki.
Często zadawane pytania
Kliknij na pytanie poniżej, aby przeczytać odpowiedź
Jaka jest polityka zwrotów?
Jeśli z jakiegoś powodu jesteś niezadowolony z produktu, w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia możesz łatwo rozpocząć proces zwrotu. Uprzejmie prosimy o przestrzeganie następujących wytycznych podczas odesłania produktów do nas:
- Wszystkie produkty muszą być nieużywane i nieuszkodzone.
- Wszystkie produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu.
- Wszystkie produkty muszą być wymienione w formularzu zwrotu, w przeciwnym razie zwrot nie będzie mógł zostać przetworzony..
- Wszystkie produkty należy bezpiecznie zwrócić, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie, wraz z naklejkami produktów i instrukcją obsługi.
Proszę nie zwracać żadnych produktów, chyba że otrzymałeś od nas wiadomość e-mail z dowodem dostawy produktów, które mają zostać zwrócone.
Czy płacę za wysyłkę paczki zwrotnej?
Jeśli otrzymałeś niewłaściwe produkty, uszkodzone produkty lub jeśli brakuje czegoś z twojego zamówienia, pokryjemy koszty nowej przesyłki. Jeśli chcesz zwrócić swoje produkty z powodu własnego błędu, na przykład zamówiłeś niewłaściwe dopasowanie, ponosisz koszty zwrotu do naszego magazynu w Holandii.
Te informacje można również znaleźć w naszym Regulaminie: Warunki Klient biznesowy lub Warunki Klient prywatny.
Jaki jest adres zwrotu?
Po zatwierdzeniu żądania zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail ze wszystkimi instrukcjami i dowodem zwrotnym na właściwy adres zwrotny. Paczki wysłane na dowolny adres inny niż adres magazynu nie będą przetwarzane.
Gdzie mogę spradzić status zwrotu?
Możesz sprawdzić status swojego zwrotu w dowolnym momencie za pośrednictwem swojego konta osobistego. Po potwierdzeniu żądania zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Jak szybko otrzymam zwrot środków?
W ciągu 14 dni od otrzymania produktów zwrotnych w naszym magazynie otrzymasz zwrot płatności przy użyciu oryginalnej metody płatności.
Czy muszę płacić za produkt zamienny w przypadku uszkodzonej żarówki?
Jeśli otrzymałeś zepsuty przedmiot, pokryjemy koszty związane z wymianą. Rozumiemy, że może to powodować pewne niedogodności i przepraszamy za to. Nie będziesz musiał odsyłać uszkodzonego elementu. Produkt należy zutylizować w punkcie recyklingu.
Jak mogę udostępnić poprawne zdjęcie?
Podczas inicjowania wymiany zepsutego elementu, prosimy o przesłanie zdjęcia, które wyraźnie pokazuje uszkodzenie. Jeśli uszkodzenie jest techniczne i niewidoczne, uprzejmie prosimy o zainstalowanie go obok dobrze działających lamp. Zawsze upewnij się, że kod produktu jest wyraźny na zdjęciu.
Zobacz przykłady:

Nie mogę zalogować się do swojego konta, aby wysłać żądanie zwrotu. Czy możecie mi pomóc?
Jeśli masz problem z procedurą online, chętnie pomożemy Ci przez e-mail. Prześlij nam wiadomość e-mail na adres [email protected] z następującymi informacjami:
- Jaki jest powód zwrotu
- Jaki jest Twój numer zamówienia
- W przypadku uszkodzonego towaru: załącz zdjęcie, które pokazuje szkodę
Otrzymasz potwierdzenie pocztą e-mail z dalszymi informacjami na temat procesu zwrotu.
Nie widzę odpowiedzi na moje pytanie. Czy możecie mi pomóc?
Śmiało możesz się z nami skontaktować. Nasza obsługa klienta chętnie Ci pomoże.