Jak mogę zobaczyć status mojego zamówienia?
Za pomocą poniższego formularza możesz bardzo łatwo sprawdzić status swojego zamówienia. Wystarczy, że w pierwszej kolumnie wpiszesz swój adres e-mail i hasło. Nie pamiętasz danych do logowania? To nie problem! Możesz również sprawdzić status swojego zamówienia, wypełniając wymagane pola w drugiej kolumnie. Wszystkie potrzebne do tego informacje znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia!
Jeżeli masz u nas konto, zaloguj się.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące statusu zamówienia
Jak długo trwa dostawa mojego zamówienia?
Zwykle dostawa Twojego zamówienia trwa od 1 oraz 3 dni roboczych. Jeśli Twoje zamówienie jest wysyłane za pośrednictwem FedEx Express, czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, możesz sprawdzić jego status za pomocą linku śledzenia wysłanego do Ciebie e-mailem. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz sprawdzić status i przewidywaną datę wysyłki, logując się na swoje osobiste konto.
Co oznacza status mojego numeru śledzenia paczki?
Po wysłaniu paczki numer śledzenia przesyłki zostanie wysłany do Ciebie e-mailem. Następnie możesz śledzić postęp dostawy za pomocą linku do śledzenia. Jeśli informacje o śledzeniu nie były aktualizowane od jakiegoś czasu - nie martw się, czasami może upłynąć trochę czasu, zanim link zostanie zaktualizowany. Dzieje się tak, ponieważ paczka nie otrzymuje skanu w każdym punkcie, który mija po drodze. Niestety nie mamy żadnych dodatkowych informacji niż te, które są widoczne w Twoim linku śledzenia. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące bieżącej dostawy - skontaktuj się ze swoim przewoźnikiem DPD.
Masz inne pytanie związane z zamówieniem? Zawsze możesz odwiedzić nasze centrum pomocy, klikając na ten link. W naszym centrum znajdziesz wszystkie potrzebne informacje dotyczące naszego procesu dostawy. Jeśli wolisz osobistą rozmowę, możesz również skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.