Najczęściej zadawane pytania (FAQ)


Ogólne

Dlaczego NowaZarowka.pl sprzedaje głównie źródła światła marki Philips?
Aktualnie posiadam żarówkę innej marki. Jak mogę znaleźć zamiennik marki Philips?
Dlaczego doliczane są koszty gospodarowania odpadami?
Jakiej marki oprawy oświetleniowe znajdę w sklepie NowaZarowka.pl?
Czy recenzje naszego sklepu internetowego w serwisie Ekomi są autentyczne?

Zamówienie

Kiedy moje zamówienie zostanie przetworzone?
Jak mogę monitorować swoje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia, nie otrzymałem/am jego potwierdzenia. Jak to możliwe?
Czy mogę anulować zamówienie?
W dalszym ciągu nie otrzymałem/am swojego zamówienia. Jaki może być problem?
Produkty, które otrzymałem były zniszczone. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?

Płatności

Dlaczego mój numer NIP może być nieprawidłowy?
Gdzie mogę sprawdzić swoją fakturę?
Czy jest możliwość otrzymania rachunku lub faktury?

Zmiany

Co zrobić jeśli zamówiłem/am nieprawidłowe produkty?
Czy po złożeniu zamówienia mogę domówić dodatkowe produkty?
Co zrobić jeśli podałem/am złe dane adresowe?
Zamówiłem/am nieprawidłowe produkty, które już dostarczono. Co w takiej sytuacji zrobić?
Otrzymane produkty są inne niż zamówiłem/am. Co mam zrobić?

Produkty

Jaką temperaturę barwy światła wybrać?
Skąd mam wiedzieć jaka żarówka LED zastąpi moją żarówkę halogenową?
Jak wybrać odpowiednią świetlówkę liniową?
Jak wybrać odpowiednią świetlówkę kompaktową?
Jak znajdę odpowiedni statecznik?

Wysyłka

Jak długo muszę czekać na dostawę?
W jakich godzinach otrzymam swoją przesyłkę?
Dlaczego dostawa kosztuje 40zł?

Mają Państwo inne pytania? Prosimy o kontakt pod adresem e-mail info@nowazarowka.pl.



Ogólne

Dlaczego NowaZarowka.pl sprzedaje głównie źródła światła mari Philips?
- Philips jest wiodącym producentem produktów oświetleniowych na świecie. NowaZarowka.pl kupuje swoje podukty tylko u nawiększych dostawców, dzięki czemu zapewniamy najwyższą jakość produktów oraz obsługi. Mogą Państwo liczyć na profesjonalną obsługę oraz szybkie terminy dostaw produktów. W sklepie internetowym NowaZarowka.pl sprzedajemy jedynie oryginalne produkty oświetleniowe marki Philips. W przypadku niektórych produktów innych producentów, Philips nie oferuje alternatywy. W tych przypadkach oferujemy Państwu źródła światła marki Osram, Sylvania czy GE.

Powrót na górę strony

Aktualnie posiadam żarówkę innej marki. Jak mogę znaleźć zamiennik marki Philips?

- W naszym sklepie internetowym znajdą Państwo informacje na temat produktów takich marek jak Osram, Sylvania czy GE. Po kliknięciu na konkretny produkt zostaną Państwo skierowani do odpowiedniego zamiennika marki Philips. Jeśli nie mogą Państwo znaleźć odpowiedniej alternetywy, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.
Powrót na górę strony

Dlaczego doliczane są koszty gospodarowania odpadami?
- Niektóre strony internetowe informują o zniesieniu opłaty związanej z kosztami gospodarowania odpadami. Jednak w rzeczywistości większość firm, nie informując klienta, wlicza te koszty w cenę produktu odpowiednio ją podnosząc. NowaZarowka.pl posiada wieelu klientów, zarówno biznesowych jak i indywidualnych dlatego zależy nam na całkowitej przejrzystości oferty. W sklepie internetowym zawsze informujemy o dodatkowych kosztach gospodarowania odpadami.
Powrót na górę strony

Jakiej marki oprawy oświetleniowe znajdę w sklepie NowaZarowka.pl?
- W ofercie sklepu internetowego NowaZarowka.pl znajdą Państwo różne oprawy oświetleniowe naszej własnej marki. Dzięki współpracy z dostawcami z całgo świata, decydujemy się na oprawy jedynie najwyższej jakości i wyposażamy je w niezbędne akcesoria marki Philips.

Powrót na górę strony

Czy recenzje naszego sklepu internetowego w serwisie Ekomi są autentyczne?
- eKomi jest niezależną firmą zewnętrzną, która zbiera recenzje klientów dla NowaZarowka.pl. Oznacza to, że na stronie Ekomi pojawiają się wszystkie recenzje, zarówno te pozytywne jak i najbardziej negatywne. W niektórych przypadkach Ekomi może być mediatorem podczas rozwiązywania problemu pomiędzy NowaZarowka.pl, a klientem. Jednak zwracając uwagę na nasze pozytywne recenzje, nie często zdarzają się takie sytuacje. W okresie około 5 dni po otrzymaniu przesyłki, wysyłane są wiadomości e-mail z prośbą o udzielenie recenzji sklepu internetowego NowaZarowka.pl.
Powrót na górę strony



Zamówienie

Kiedy moje zamówienie zostanie przetworzone?
 
- Zamówienie zostanie przetworzone po dokonaniu płatności za zamówienie, a dokładniej po zanotowaniu płatności przez nasz system. Jeśli zachodzi taka potrzeba istnieje możliwość rezerwacji produktów. Dopóki nasz system nie zanotuje płatności, Pańswa zamówienie pozostanie aktywne w naszym systemie i będzie oczekiwać na płatność. 
Powrót na górę strony 

Jak mogę monitorować swoje zamówienie?
- Kiedy złożą Państwo zamówienie i następnie zarejestrują konto w naszym sklepie, zdarza się, iż zamówienia nie można monitorować. Państwa zamówienie nie zostało jeszcze dopasowane do odpowiedniego konta. Po rejestracji konta w naszym sklepie internetowym, mogą Państwo składać zamówienia, monitorować je oraz przeglądać ich historię.

W momencie kiedy Państwa produkty zostały wysłane, otrzymają Państwo numer przesyłki mają Państwo możliwość jej monitorowania. Aby monitorować położenie przesyłki wystarczy wejść na stronę UPS.pl oraz wpisać jej numer.
Powrót na górę strony

Po złożeniu zamówienie nie otrzymałem/am jego potwierdzenia. Jak to możliwe?
- Istnieje taka możliwość w momencie kiedy przy rejestracji konta został podany nieprawidłowy adres e-mail. W celu zmiany zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta.

Powrót na górę strony

Czy mogę anulować zamówienie?
- Jeśli Państwa zamówienie nie zostało wysłane, istnieje możliwość jego anulowania. Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

Powrót na górę strony

W dalszym ciągu nie otrzymałem swojego zamówienia. Jaki może być problem?
- Istnieje kilka możliwości wystąpienia problemu:

  * Płatności nie została uregulowana. Zamówienie jest aktywne, lecz wstrzymane do momentu otrzymania płatności.
  * Zamówione produkty są niedostępne w naszym magazynie. Posiadamy bardzo duże zapasy, jednak czasem zdrza się, iż konkretnego produktu nie ma "od ręki" i musimy go dla Państwa zamówić. Oczywiście zostaną Państwo poinformowani o wszelkich opóźnieniach. Zamówione przez nas produkty otrzymujemy najczęściej w ciągu 5 dni roboczych.
  * Problem pojawił się u firmy kurierskiej UPS. Dzięki numerowi przesyłki mogą Państwo monitorować jej konkretne położenie. Jeśli mają Państwo probem z monitorowaniem przesyłki, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.
Powrót na górę strony

Produkty, które otrzymałem są zniszczone. Co mogę w takiej sytuacji zrobić?
- Może się zdarzyć, szczególnie w przypadku mniejszych zamówień, iż produkty zostały uszkodzone podczas transportu. Zalecamy, aby po otrzymaniu przesyłki sprawdzić jej zawartość w poszukiwaniu uszkodzonych części.

Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie produktów, w ciągu 2 tygodni od daty otrzymania przesyłki należy skontaktować się z biurem obsługi klienta pod adresem: info@nowazarowka.pl. W wiadomości e-mail prosimy o podanie rodzaju produktu, ilości oraz załączenie zdjęć potwierdzających uszkodzenia. Zdjęcie produktów jest w tej sytuacji niezbędne. Po otrzymaniu wiadomości z powyższymi danymi, znajdziemy odpowiednie rozwiązanie problemu.
Powrót na górę strony



Płatności

Dlaczego mój numer NIP/VAT-UE może być nieprawidłowy?
- Odpowiednio wprowadzony numer VAT-UE musi rozpoczynać się od kodu kraju (PL) i dalej numeru NIP wpisywanego ciągiem, bez spacji oraz myślników. Po wprowadzeniu odpowiedniego numeru, zostanie on pozytywnie zweryfikowany przez nasz system.
Powrót na górę strony

Gdzie mogę sprawdzić swoją fakturę?
- Fakturę otrzymają Państwo od razu po dokonaniu płatności i zarejestrowaniu jej przez nasz system. Faktura zostanie wysłana na podany adres e-mail w pliku pdf.


Po zarejestrowaniu konta w sklepie www.nowazarowka.pl oraz dokonaniu zakupu mogą Państwo wyświetlić aktualne faktury, klikając na zakładkę 'moja zamówienia' i następnie 'pokaż/wyświetl zamówienie. Na gorze strony powinna pojawić się zakładka 'faktury'
.
Powrót na górę strony

Czy jest możliwośc otrzymania faktury proforma lub rachunku?
- Aktualnie faktury proforma oraz faktury indywidualne musimy sporządzać i wprowadzać ręcznie co wykracza poza nasz zautomatyzowany system. W związku z tym minimalna kwota zamówienia w tych rzypadkach wynosi 1000 PLN.


Obecnie pracujemy nad wprowadzeniem zautomatyzowanego procesu fakturowania.
Powrót na górę strony



Zmiany

Co zrobić jeśli zamówiłem/am nieprawidłowe produkty?
- Jeśli nie dokonali Państwo płatności, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta w celu zmiany zamówienia.


Po dokonaniu płatności niestety nie ma możliwości zmiany zamówienia. Jeśli Państwa produkty nie zostały wysłane, prosimy o kontakt z naszym biurem obsług klienta w celu anulowania zamówienia oraz stworzenia nowego - poprawnego. Ze względu na fakt, iż jest to nowe zamówienie wymagana jest dokonanie płatności. Jeśli kwota za poprzednie zamówienia została już uiszczona, oczywiście zwrócimy Państwu jej pełną wartość.
Powrót na górę strony

Czy po złożeniu zamówienia mogę domówić dodatkowe produkty?
- Jeśli nie dokonali Państwo płatności, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta w celu zmiany zamówienia.

Kiedy płatność została już dokonana, niestety nie mamy możliwości dodania produktów do zamówienia. Jeżeli produkty nie zostały wysłane, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi kienta. Zamówienie zostanie anuowane i złożymy dla Państwa nowe z dodatkowymi produktami. Ponieważ system automatycznie zmienia numer zamówienia, niezbędna jest nowa płatność za produkty. Oczywiście pełna kwota nieprawidłowego zamówienia zostanie Państwu zwrócona.
Powrót na górę strony

Co zrobić jeśli podałem/am złe dane adresowe?
- Można zmienić dane kontaktując się z naszym biurem obsługi klienta.   

Powrót na górę strony

Zamówiłem/am nieprawidłowe produkty, które już dostarczono. Co w takiej sytuacji zrobić?
- Mogą Państwo zwrócić otrzymanie produkty w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania.  

Na stronie http://www.nowazarowka.pl/zwroty mogą Państwo ściągnąc formularz zwrotu. Prosimy o wydrukowanie formularza, wypełnienie koniecznych danych oraz dołączenie go do przesyłki. Niestety bez formularza zwrotu nie będziemy w stanie przetworzyć zmiany zamówienia.

Powrót na górę strony

Otrzymane 
produkty są inne niż zamówiłem/am. Co mam zrobić?

- Jeśli otrzymali Państwo nieprawidłowe produkty, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Sporządzimy dla Państwa formularz zwrotu, zadbamu o to aby kurier UPS odebrał nieprawidłowe produkty i niezwłocznie wyślemy odpowiednie zamówienie. 
Powrót na górę strony



Produkty

Jaką temperaturę barwy światła wybrać?
- Świetlówki liniowe, świetlówki kompaktowe, lampy wyładowcze oraz żarówki energooszczędne oznaczane są kodami 827/830/840/865. Cyfra 8 oznacza poziom odwzorowania kolorów 80-89Ra. Kiedy niezbędne jest doskonałe odwzorowanie kolorów, wskaźnik ten powinien wynosić powyżej 90Ra, czyli występować pod cyfrą 9.

Pozostałe dwie cyfry (827/830/840/865) oznaczają temperaturę barwy światła w Kelvinach:
-       2700K = bardzo ciepła biała (oświetlenie domu)
-       3000K = ciepła biała (oświetlenie sklepu)
-       4200K = zimna biała (magazyn)
-       6500K = światło dzienne (hala produkcyjna)
Powrót na górę strony

Skąd mam wiedzieć jaka żarówka LED zastąpi moją żarówkę halogenową?
- Poniżej znajdą Państwo szczegóły dotyczące wymiany żarówek halogenowych na żarówki LED.

Bardzo ważną cechą jest podstawa/trzonek żarówki. Żarówki halogenowe 12V posiadają trzonki G4, GU5.3 oraz G53. 
Żarówki halogenowe 230V posiadają podstawy/trzonki GU10, E14 oraz E27.

Kolejną istotną kwestią jest zachowanie odpowiedniego napięcia prądu. Żarówki halogenowe 12V to Żarówki LED MR16Żarówki LED G4 oraz Żarówki AR111 LED.

Żarówki halogenowe 230V to Żarówki LED GU10, Żarówki LED E27 oraz Żarówki LED E14.

Każda żarówka LED w swojej nazwie określa jaką żarówkę halogenową zastępuje. Dla przykładu: 
Philips LEDspotLV 4-20W 2700K MR11 24D. Cyfra 4 oznacza moc 4W LED. Cyfra 20W opisuje moc zastępowanej żarówki halogenowej.


Żarówki halogenowe cechują się ciepłą białą barwą światła (3000K). W przypadku żarówek LED mogą Państwo wybrać pomiędzy barwą bardzo ciepłąbiałą (2700K), ciepłą białą (3000K) oraz zimną białą (4000K).
Powrót na górę strony

Jak wybrać odpowiednią świetlówkę liniową?
- W przypadku wszystkich świetlówek liniowych, ich długość zależy od mocy świetlówki.


Im wyższa moc, tym świetlówka ma większą długość. Dlatego właśnie nie ma możliwości zastąpienia 36W świetlówki, świetlówką 18W.
Powrót na górę strony

Jak wybrać odpowiednią świetlówkę kompaktową?
- Przy wymianie świetlówek kompaktowych należy użyć świetlówki dokładnie takiej samej mocy jakiej Państwo obecnie używają. Zoals bij de TL lamp, dient ook bij de PL lamp het wattage hetzelfde te zijn als wat u momenteel in gebruik heeft.


Moce świetlówek kompaktowych PL-C oraz PL-T zależą od ich trzonka, dlatego niemożliwa jest wymiana 1:1.

Natomiast świetlówki kompaktowe PL-S/L/H oraz R posiadają taki sam trzonek, jednak niezbędny jest odpowiedni statecznik, odpowiadający posiadanej mocy. Istnieje możliwość wymiany świetlówki PL o mocy 10W na świetlówkę o mocy 26W, jednak niezbędna będzie wymiana statecznika, tak aby odpowiadał nowej mocy świetlówki kompaktowej.
Powrót na górę strony

Jak znajdę odpowiedni statecznik?
- Pomimo naszych starań w pomocy odpowiedniego doboru statecznika, jest to dość skomplikowana sprawa. Posiadamy pełną bazę stateczników, więc jeśi chcą mieć Państwo pewność odpowiedniego wyboru, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Dobierzemy dla Państwa odpowiednie wyposażenie.

Powrót na górę strony



Wysyłka

Jak długo muszę czekać na dostawę?
- Na stronach konkretnych produktów wskazany jest czas jaki potrzebujemy na zamówienie Państwa produktów. Pomimo dużych zapasów magazynowych, czasem zdarza się, że nie posiadamy pewnych źródeł światła. W takich przypadkach czas oczekiwania może wydłużyć się o dodatkowe 5 dni roboczych.
Powrót na górę strony

W jakich godzinach otrzymam swoja przesyłkę?
- Wszystkie nasze przesyłki wysyłane są za pomocą kuriera UPS. Niestety po wysłaniu produktów nie mamy wpływu na czas dostawy. Po otrzymaniu kodu przesyłki, mogą Państwo ją monitorować i poznać jej położenie. UPS zawsze wykonuje 3 próby dostarczenia przesyłki - następnie powróci ona do siedziby naszej firmy.
Powrót na górę strony

Dlaczego dostawa kosztuje między 89,99 zł a 14,99 zł?
- Państwa produkty zawsze pakujemy z najwyższą ostrożnością, minimalizując ryzyko uszkodzenia podczas transportu. Wszystkie te działania wymagają dodatkowego czasu oraz materiałów.
Powrót na górę strony
 

Proszę czekać…

Kontynuuj zakupy
Do kasy
Kontynuuj zakupy
Do kasy