Poprzedni

FAQ:

Ogólne

Where are we located? - Gdzie sie znajdujemy ?

Nasz zespół obsługi klienta znajduje się w Holandii. Z tego biura przetwarzane sa wszystkie zlecenia, zwroty i zapytania od naszych klientów. Jeśli jednak chcesz zwrócić produkt, będzie on przetwarzany tylko wtedy, gdy wyślemy go do naszego adresu magazynowego, który ma strategiczne znaczenie w Holandii w celu szybszej dystrybucji w całej Europie. Wszystkie zamówione produkty są wysyłane z:

Adres magazynu

Ekkersrijt 7102

5692HC

Son en Breugel

Netherlands

Które marki można znaleźć?

W naszym szerokim katalogu produktów znajdziesz 5 głównych marek:

Philips: Prowadząc działalność na rynku producentów żarówki, firma ta zdobyła renomową pozycję wizerunku marki, oferując wysokiej jakości i innowacyjne produkty. Od początku specjalizujemy się w sprzedaży produktów firmy Philips w celu spełnienia najwyższych wymagań naszych klientów.

Osram: Ta niemiecka firma specjalizuje się w oferowaniu rozwiązań dla każdego problemu z oświetleniem. Są znani z odporności i funkcjonalnych produktów. Wspólnie z firmą Philips są liderami rynku oświetleniowego.

Sylvania: część grupy Havells Sylvania, jednego z największych światowych producentów sztucznych źródeł światła. Sylvania oferuje wysokiej jakości ceny ekonomiczne dla wszystkich rodzajów kieszeni!

Steinel: "Królem czujników" może być najlepszą definicją tej firmy. Sprzedając swoje produkty na całym świecie oferuje wysokiej jakości produkty odpowiednie dla wszystkich użytkowników.

Noxion: pochodzi z miasta światła Eindhoven, gdzie firma urodziła się w 2000 roku. Początkowo jako hurtownia, a później jako producent specjalizujący się w oprawach LED.

Oferując energooszczędne oświetlenie Noxion wnosi pozytywny wkład do ograniczenia emisji CO2 w Europie.

Dlaczego pobierana jest opłata za unieszkodliwianie?

Niektóre witryny twierdzą, że opłata z tytułu zbycia została zniesiona, co nie jest prawdą. Dla konsumentów opłata za unieszkodliwianie musi być przetworzona po cenie sprzedaży. Ponieważ jednak każda lampa współpracuje ściśle z wieloma innymi firmami, opłata z tytułu usuwania odpadów zostanie zadeklarowana oddzielnie.

Czy opinie użytkownika dotyczące firmy NowaZarowka na eKomi są prawdziwe?

Ekomi jest niezależną firmą, która odbiera recenzje na temat dowolnego światła. Są całkowicie niezależne i przejrzyste, co daje możliwość rzetelnej informacji zwrotnej w swojej witrynie. Niezależnie od tego, czy jest pozytywna czy negatywna opinia, będzie ona nadal widoczna na stronie internetowej eKomi.

Chcę napisać recenzję w eKomi na temat firmy NowaZarowka. Jak mogę to zrobić?

W ciągu 5 dni, po wysłaniu zamówienia, otrzymasz e-mail z prośbą o przesłanie recenzji do eKomi. W tej recenzji masz okazję podzielić się doświadczeniami z zakupem za pośrednictwem firmy Nowa -Zarowka i usług świadczonych przez nasz zespół obsługi klienta.

Dlaczego moja faktura jest bez podatku VAT?

Gdy numer VAT zostanie zweryfikowany w odniesieniu do Komisji Europejskiej, faktura jest bezpośrednio związana z naszym utrzymaniem z siedzibą w Holandii. Z powodu transakcji wewnątrzwspólnotowej nie płacisz podatku VAT.

Zamowienie:

Kiedy moje zamówienie zostanie przetworzone?

Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu płatności na naszym koncie lub po sprawdzeniu przez nasz zespołu (płatności za 14 dni w przypadku firm). Prosimy wziąć pod uwagę, że jeśli wybierzesz płatność za pomocą przelewu bankowego, płatność można otrzymać później.

Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?

Twoje zamówienie można łatwo śledzić. Wystarczy zalogować się na konto i nacisnąć "Moje zamówienia", aby zobaczyć aktualny stan Twoich produktów.

Po złożeniu zamówienia nie otrzymałem potwierdzenia dotyczącego mojego zamówienia. Jak to jest możliwe?

Być może wystąpił błąd w Twoim adresie e-mail. Jeśli w Twoim adresie e-mail wystąpi błąd, nie otrzymasz żadnego e-maila z firmy NowaZarowka. Skontaktuj się z działem obsługi klienta w celu uzyskania dalszej pomocy.

Czy nadal mogę anulować zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, można anulować zamówienie. W takich sytuacjach prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, można anulować zamówienie. W takich sytuacjach prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, można anulować zamówienie. W takich sytuacjach prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.

Jeszcze nie otrzymałem mojego zamówienia, czy może być coś nie tak?

Może to być kilka powodów. Oto kilka powodów, dla których można opóźnić zamówienie:

1.Być może Twoja płatność nie została jeszcze zrealizowana. Dopóki płatność nie zostanie zrealizowana, Twoje zamówienie zostanie zawieszone i proces zostanie przerwany. Po otrzymaniu płatności wysyłamy produkty najszybciej jak to możliwe.

2.Wyczerpanie zapasów może być kolejnym powodem, dla którego Twoje zamówienie zostało opóźnione. Ze względu na dużą ilość zapasów nie jest to typowa sytuacja, ale kiedy to się zdarza, jest ona określona na stronie produktu. W przypadku, gdy zakupiony produkt jest niedostępny, zostaniesz powiadomiony przez nasz dział obsługi klienta.

3,Coś mogło być nie tak w UPS / GLS, dzięki czemu dostawa jest opóźniana i utrzymywana. Dzięki traking numer- możesz śledzić stan zamówienia i sprawdzić, dlaczego zostało ono wstrzymane. Jeśli informacje dostarczone przez firmę transportową nie wystarcza, poproś o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta lub zadzwoń bezpośrednio do firmy transportowej.

Jak mogę zobaczyć moje poprzednie zamówienia?

Będziesz mógł zobaczyć swoje poprzednie zamowienia poprzez logowanie się na konto i klikając na "moje zamówienie"

Jak rozwiązac problem z dostawą ?

Czasami może dojść do uszkodzenia zarowki podczas dostawy. Dlatego zaleca się sprawdzenie zarowki w czasie dostawy. Jeśli produkt zostanie dostarczony i bedzie on uszkodzony, możesz zwrócić uszkodzone produkty w ciągu 2 tygodni od daty otrzymania. Jeśli tak jest, można to zrobić na dwa sposoby:

1.Najszybszym sposobem przetworzenia żądania jest roszczenie z pomocą RMA (Zwróć towar z autoryzacją). Zrób wniosek

2.Jeśli czujesz się zagubiony, możesz również wysłać nam obraz złamanego produktu na nasz adres email info@nowazarowka.pl wraz z numerem zamówienia. Nasz zespół przetworzy Twoją prośbę i poinformuje Cię o kolejnych krokach.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat zwrotu produktów, odwiedź naszą stronę z powrotem lub skonsultuj sie z naszym dzialem obslugi.

Płatności i faktury

Jakie są metody płatności?

Istnieje kilka metod płatności dostępnych w celach biznesowych lub prywatnych:

Płatność za pomocą karty Visa lub MasterCard: Płatności są przetwarzane natychmiast i nie pobiera się dodatkowej opłaty.

American Express: podobnie jak Visa lub MasterCard płatności są natychmiastowe. Jednak w przypadku tej metody pobierana będzie opłata w wysokości 2%.

Przelew bankowy: wybranie tej metody zostanie przekazane do strony ze wszystkimi istotnymi szczegółami, aby dokonać płatności. Również otrzymasz e-mail z informacją. Aby uzyskać więcej informacji, postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi numeru zamówienia lub zobacz naszą stronę płatności.

PayPal: znana jako jedna z najbardziej bezpiecznych metod płatności online, aby zapłata była tak prosta, jak klikając kontynuowanie i zalogowanie się na konto.

Wyłącznie dla firm mamy inną metodę płatności:

Płatność w ciągu 14 dni: jest dostępna dla firm z zarejestrowanym numerem CRO. Po przetworzeniu petycji otrzymasz e-maila.

Jak bezpieczne jest płacenie kartą kredytową?

Twoja płatność jest tak samo bezpieczna jak każda witryna internetowa. Wszelkie szczegóły dotyczące płatności są szyfrowane i wysoce zabezpieczone. Aby chronić Cię przed wszelkimi możliwymi zagrożeniami, firma Adyen (International Payment Services) przetwarza nasze płatności. Jest to najbardziej bezpieczna i łatwa w obsłudze technologia płatności dostępna i jest używana przez ogromne firmy, takie jak Vodafone, Spotify czy Mango.

Moja metoda płatności kartą lub PayPal nie powiodła się, co się stało i dlaczego?

Typowe sytuacje to:

-Podano nieprawidłowe dane i nie można przetworzyć płatności.

-Na tej karcie nie ma wystarczającej ilości punktów.

-Wystąpił problem z serwerem bankowym

W takich sytuacjach zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a wszelkie płatności zostaną pobrane. Jeśli nadal chcesz zakupić produkty, możesz uzyskać dostęp do swojego konta i kliknąć "Moje zamówienia".

Dlaczego musze placic na zagraniczne konto?

Poniewaz nasz glowny oddzial znajduje sie w Holandii, dlatego posiadamy zagraniczne konto.

Chcę zmienić metodę płatności, w jaki sposób mogę to zrobić?

Jeśli chcesz zmienić metodę płatności, możesz to zrobić łatwo. Możesz uzyskać dostęp do swojego konta i kliknąć "Moje zamówienia". W tej sekcji możesz wyświetlić ostatnie zlecenia i wybrać jedną z nich, w której chcesz zmienić metodę płatności. Po wybraniu zamówienia możesz kliknąć "Zmień kolejność" i zmień kolejność produktów przy użyciu odpowiedniej metody płatności. Nowy porządek zostanie dokonany przy wybranej metodzie płatności. Poprzedni stan zlecenia to "Oczekiwanie na przedpłatę", wyślij e-maila do naszgo dzialu obsługi klienta, aby anulować to zlecenie.

Dlaczego witryna mówi, że mój numer VAT jest nieprawidłowy?

Twój numer VAT powinien zostać wprowadzony bez spacji lub znaków interpunkcyjnych. Jeśli wprowadzisz je ze spacjami i znakami interpunkcyjnymi, witryna nie rozpozna Twojego numeru.

Nie otrzymałem faktury. Jak mogę to znaleźć?

Po zakończeniu płatności online otrzymasz automatyczny e-mail z informacjami o płatności i fakturą jako plik PDF. Ponadto na swoim koncie zawsze możesz znaleźć faktury na swoim "moim fakturze" na dole.

W przypadku, gdy chcesz otrzymać fakturę z poprzedniego zamówienia, możesz kliknąć "Moje zamówienia", wybrać "kolejność wyświetlania" i "kolejność wydruku".

Korekty

Jak mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli jeszcze nie złożyłeś żadnego zamówienia, możesz łatwo zmienić adres rozliczeniowy i wysyłki. Musisz tylko uzyskać dostęp do swojego konta i kliknąć "Książka adresowa" i "Edytuj". Jeśli złożyłeś zamówienie, przeczytaj poniższe pytanie.

Zrobiłem błąd w moim adresie, co mam teraz robić?

Jeśli złożyłeś zamówienie, a zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, kliknij "Moje zamówienia" na swoim koncie, aby zobaczyć status), zadzwoń i zmienimy adres. Jednak jeśli zamówienie zostało wysłane, możemy zmienić adres rozliczeniowy na fakturze, ale nie adres wysyłki, jeśli jest w toku.

Czy mogę dokonać zmian, jeśli złożyłem zamówienie?

Jeśli złożyłeś zamówienie z nami i musisz zmienić lub poprawić podane informacje, możesz zadzwonić do nas lub wyślij nam e-maila. Bierzemy jednak pod uwagę, że po wysłaniu zamówienia nie możemy zmienić adresu wysyłki lub zakupionego produktu.

Zamowilem niewłaściwe produkty, co mam zrobić?

Jeśli nie dokonałeś jeszcze płatności, skontaktuj się z działem obsługi klienta, e-mailem lub telefonicznie, aby bez problemu skorygować Twoje zamówienie. Jeśli zapłaciłeś, ale zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, aby anulować bieżące zamówienie i złożyć nowe. Płatność z anulowanego zamówienia zostanie zwrócona na Twoje konto i musisz dokonać nowej płatności za nowe zamówienie. Jeśli produkty zostały wysłane, możesz je zwrócić po ich otrzymaniu.

Otrzymałem produkty, których nie zamówiłem.

Z niecierpliwością, że otrzymasz niewłaściwy produkt - którego nie zamówiłeś, skontaktuj się z działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu. Będą badać, czy była to wina z winy lub błędu dokonanego przez UPS lub GLS. Niezależnie od przypadku, wyślemy Ci formularz zwrotny, który możesz wypełnić i przesłać do nas. W takim przypadku rozwiążemy Twoje roszczenie najszybciej jak to możliwe i wyślemy właściwe rzeczy.

Zamówiłem złe produkty i już je otrzymałem. Jak to rozwiązać?

Możesz wrócić zamówienie do nas w ciągu 14 dni od otrzymania.

Zobacz stronę zwrotu, aby dowiedzieć się więcej o krokach, które musisz wykonać. Proszę nie zapominać o dołączeniu formularza zwrotnego do przesyłki, którą chcesz odesłać. Pakiet bez tego dokumentu nie będzie przetwarzany ani uwzgledniony.

Konto

Jak założyć konto?

Tworzenie konta jest bardzo proste. Wystarczy kliknąć na "login" w prawym górnym rogu naszej strony i utworzyć konto dla nowych klientów. Po wypełnieniu Twoich danych prosimy o potwierdzenie u dołu strony. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem utworzenia konta. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę z kontem.

Co mogę zrobić z moim kontem?

Utworzenie konta umożliwi Ci pełną kontrolę nad zamówieniami i fakturami, zapisywanie danych w celu szybszego i łatwiejszego wymeldowania oraz przechowywania wielu adresów. Ponadto można przechowywać informacje rozliczeniowe w bardzo bezpieczny sposób, śledzić historię zamówień, tworzyć żądania zwrotu lub zapytać o notowania. Możliwa subskrypcja biuletynów na Twoim koncie dostarczy ważnych informacji o naszych produktach i rabatach.

Jak sprawdzić moje faktury?

Po zalogowaniu się na konto można kliknąć kartę "Moje faktury", dzięki czemu można przeglądać wszystkie faktury, a także noty kredytowe dotyczące poprzednich zamówień.

Jak mogę subskrybować / anulować subskrypcję biuletynów?

Po zalogowaniu się na swoje konto masz możliwość kliknięcia na zakładkę 'Subskrypcja biuletynu', co daje możliwość subskrypcji lub wypisania się z newslettera. Możesz jednak to zrobić w momencie otrzymania jednego z naszych biuletynów.

Co się dzieje z dostarczonymi informacjami?

Będziemy zawsze działać zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych i oczywiście szanujemy Twoją prywatność. Upewniamy się, że podejmowane są odpowiednie techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa chroniące Twoje dane osobowe. Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, odwiedź naszą Politykę prywatności.

Produkty

Jakie są najważniejsze cechy, jakie muszę wziąć pod uwagę przy wyborze lampy?

Jeśli chcesz znaleźć odpowiednią lampę, musisz wziąć pod uwagę wszystko. Najważniejsze jednak są: gniazda i moc.

-Temperatura barwowa

-Renderowanie kolorów

-Napięcie lampy

-Kąt wiązki

-Ściemnialne

-Kształt

-Długość

Posiadając informacje dotyczące tych specyfikacji, łatwo będzie znaleźć odpowiednią żarówkę. Filtr po lewej stronie naszej witryny umożliwia dalsze wsparcie.

Jak mogę wymienić lampę, jeśli nie znam gniazda?

Jeśli nie znasz oznaczenia gniazdka lampy, najlepszym sposobem na to, aby się dowiedzieć, jest przeprowadzanie pomiarów gniazda. Znając średnicę gniazda lub odległość pomiędzy dwoma bolcami, wyraźnie zaznacza się, gniazdo starej lampy. Poniższe zdjęcia mogą pomóc Ci rozróżnić kilka gniazd:

(E14 , E27 ,G4.....pictures.........................:)

Skąd mam wiedzieć, której temperatury barwowej potrzebuję?

Wszystkie nasze lampy, i bez znaczenia, czy jest to gazowe rozładowanie, żarowe, halogenowe czy LED technologia,zeby wskazać kod koloru, na przykład 827 lub 940.

Pierwsza cyfra (8 lub 9) oznacza renderowanie kolorów lampy. Kod koloru 940 oznacza, że lampa ma odwzorowanie kolorów 90Ra, co jest doskonałe i wyświetla kolory w sposób naturalny.

Ostatnie dwie cyfry kodu koloru (na przykład 27 lub 40) zawierają informacje o temperaturze barwowej. 27 na przykład oznacza 2700 Kelvin, 40 dla 4000 Kelvin. Możesz wybrać temperaturę barw, która najlepiej pasuje do obszaru aplikacji:

-2700 Kelvin = bardzo ciepły biały (pokój dzienny)

-3000 Kelvin = ciepły biały (powierzchnia biurowa)

-4000 Kelvin = chłodny biały (magazyn)

-6500 Kelvin = światło dzienne (fabryczne)

W jakich produktach mogę znaleźć zamiennik LED?

Obecnie można znaleźć zamiennik w żarówce LED dla żarówek z gniazdami E14, E27, B22 i GU10. Lampy halogenowe z gniazdami typu E27, G13, GU10, GU5.3, E14, G53, G4, G9 i GU4 oraz lampami fluorescencyjnymi (tylko dla rur T8).

Jak wymienić rurkę T8 na rurę LED?

Przed rozpoczęciem wyszukiwania właściwej rury ważne jest, aby wiedzieć, jaki jest balast, którego używasz, w połączeniu ze starą rurą. Czy jest to konwencjonalny czy elektroniczny?

Jeśli używasz konwencjonalnego balastu, możesz zmienić rozrusznik i utrzymać balast lub usunąć balast i rozrusznik. Zmienianie rozrusznika i utrzymanie balastu jest łatwiejsze, ale zużycie energii będzie wyższe w porównaniu z demontażem balastu i rozrusznika. Tak więc druga opcja zdecydowanie byłaby lepszą opcją, aby korzystać z niskiego zużycia energii, chociaż jest ona bardziej pracochłonna i wymaga pomocy elektryka. Jeśli aktualnie korzystasz z elektronicznego balastu, masz też dwie możliwości. Możesz usunąć balast za pomocą elektryka lub użyć tych trzech produktów połączonych ze statecznikiem:

Jak znaleźć właściwy balast?

Wszystkie stateczniki dostarczamy w kategorii "Akcesoria Oświetleniowe" na naszej stronie internetowej. W tej kategorii masz balast do lamp HID i lamp fluorescencyjnych. Aby wybrać odpowiedni balast, musisz mieć pewność, jaka masz lampę, moc bieżącej lampy i ilość żarówek, z którą chcesz się połączyć. Możesz pomóc sobie z filtrem i opisami dostarczonymi w każdej kategorii i stronie produktu. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Shipment – Dostawa;

Jak przebiega proces wysyłki?

Gdy złożysz zamówienie z nami, Twoje produkty zostaną nadane w ciągu 24godzin dni roboczych. Jeśli nie są na stanie w naszym magazynie, otrzymasz powiadomienie przez nasz serwis obsługi klienta o przewidywanym czasie dostawy. Gdy nasz zespół w magazynie zapakuje produkty dokładnie i dobrze zabezpieczy, firma transportowa, czyli GLS lub UPS, zajma się Twoim zamówieniem. Aby uzyskać więcej informacji i wszystkie szczegóły dotyczące przesyłki, sprawdź stronę Dostawy.

Jak długo trwa przyjęcie mojego zamówienia?

Szacowany czas może zmieniać się do 9 dni w zależności od obszaru zamieszkania. Jeśli chcesz poznać szacowany czas otrzymania zamówienia, możesz znaleźć wszystkie szczegóły na stronie Dostawy.

Ile kosztuje dostawa?

Koszty dostawy zależą od Twojej lokalizacji oraz od kwoty Twojego zamowienia. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, sprawdź stronę dostarczania.

W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone?

Wszystkie nasze produkty są dostarczane z UPS lub GLS. Obie firmy są renomowanymi firmami zapewniającymi szybką i bezpieczną dostawę na całym świecie. Działają według własnego programu, dlatego nie mamy wpływu na czas dostawy. 3 próby dostawy są dokonywane przez UPS, jeśli zamówienie nie zostanie odebrane przy wszystkich trzech próbach doręczenia, zostanie ono zwrócone do firmy NowaZarowka. Jednak w przypadku nieobecności firma GLS przenosi produkty do bezpiecznego i niedaleko oddalonego miejsca, dopóki nie nawiążą kontaktu z klientem.

Dlaczego koszty przesyłek są tak duże?

Twoje produkty są bezpiecznie pakowane, aby zapobiec uszkodzeniom podczas transportu. Wymaga to szczególnej ostrożności w pakowaniu i wysyłce przy użyciu specjalnego materiału, aby utrzymać swoje produkty w nienaruszonym stanie i zapobiegać uszkodzeniom w transporcie, co powoduje, że koszty transportu są wyższe niż w normalnych kosztach przesyłki.

loading

Proszę czekać…

Kontynuuj zakupy
Do kasy